Social Media Marketing

Termin: Od 25.03.2019 do 16.04.2019
Wysłany przez TWP Szczecin
Wyświetleń: 3344

Szkolenie, które pozwoli sprostać wymaganiom współczesnego biznesu – zarówno ze strony klientów, jak i konkurencji. Bądź liderem, zdobywaj nowe zlecenia, zwiększ sprzedaż!

Osoby zainteresowane zgłębieniem zasad działania sieci społecznościowych w ujęciu prowadzonego biznesu czy pracy zawodowej. Osoby które chcą poznać możliwości nowoczesnej reklamy Social Mediach oraz płatnych kampanii reklamowych przy pomocy tych że sieci. Obsługa Facebook’a, Instagram’a i Google.

ADRESACI: 

Dla każdej osoby prowadzącej Biznes, osób zamierzających podjąć pracę jako „marketingowiec”, pracowników  których obowiązkiem jest prowadzenie profili społecznościowych firm oraz dla każdego kto chce dobrze poznać możliwości nowoczesnej reklamy na portalach społecznościowych lub osób które chcą rozpocząć działalność zarobkową 

TEMATYKA:

I. Laboratorium Facebook’a

  1. Wprowadzenie do Social Media
  2. Gdzie warto się pokazać? Przegląd Social Media
  3. Facebook – profil prywatny a fanpage
  4. Założenie facebook’a
  5. Budowanie odbiorców, posty, konkursy, żebrolajki
  6. Założenie Menagera Stron – Businnes Facebook
  7. Konfiguracja profilu,
  8. Budowanie przekazu marketingowego

II. Facebook Ads Menager

  1. Wprowadzenie do reklam w Internecie
  2. Facebook Ads Manager – omówienie
  3. Grupy odbiorców
  4. Typy kampanii reklamowych
  5. Optymalizacja reklam
  6. Praca na budżecie reklamowym

III. Instagram w Marketingu

  1. Instagram - dlaczego Twoja firma powinna być obecna na tej platformie?
  2. Reklama na Instagramie
  3. Budowanie przyciągającego uwagę profilu
  4. Tworzenie wartościowych treści
  5. Publikowanie postów i budowanie profilu
  6. Poznaj swoją społeczność i jej nawyki
  7. Przydatne aplikacje i ich obsługa

IV. Potęga Google AdWords

  1. Wstęp do Google Ads - omówienie pojęć
  2. Omówienie struktury konta
  3. Tworzenie konta i ustawienia płatności (praktyczne)
  4. Planowanie kampanii
  5. Wybór słów kluczowych
  6. Tworzenie reklam
  7. Wybór stron docelowych
  8. Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania (praktyczne)
  9. Rozszerzenia reklam (praktyczne)
  10. Wprowadzenie do Wyniku Jakości
  11. Ustawianie konwersji w Google Ads (praktyczne)
  12. Podstawowa optymalizacja kampanii (praktyczne)
  13. Wprowadzenie do sieci reklamowej Google
  14. Tworzenie kampanii na sieć reklamową (praktyczne)
  15. Integracja konta Google Ads z kontem Analytics (praktyczne)
  16. Zaawansowana optymalizacja struktury konta (praktyczne)
  17. Zaawansowana optymalizacja słów kluczowych (praktyczne)
  18. Optymalizacja pod kątem zakładanych celów (praktyczne)
  19. Zaawansowane aspekty Wyniku Jakości
  20. Optymalizacja sieci reklamowej (praktyczne)
  21. Remarketing (sieć reklamowa i wyszukiwania) (praktyczne)
  22. Reklamy Wideo w obrębie YouTube (praktyczne)

CENA: 

700 zł

CZAS TRWANIA:

20 godzin dydaktycznych, w trybie popołudniowym w dni robocze. 25.III, 26.III, 01.IV, 15.IV, 16.IV 5x4h w godz. 17:00-20:00

WAŻNE INFORMACJE:

Zalecane zabranie własnego laptopa. W razie potrzeby organizator udostępnia sprzęt na czas szkolenia.

Od uczestnika wymagana jest podstawowa obsługa komputera, zwłaszcza sprawne posługiwanie się myszą i klawiaturą. Sprawne poruszanie się po Internecie. Posiadanie konta na portalach: Facebook, Instagram, Google

Podstawa prawna: Rozporządzenie ministra edukacji narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. 2017 poz. 1632)

ZAPISY:

Dział Szkoleń
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
91 44 80 021, 91 44 89 105

Zarejestruj się